Dag 4: Granada - Sevilla

22 oktober 2021 - Sevilla, Spanje

Vandaag stond in het teken van het omruilen van Granada voor Sevilla. Het betrof een relaxte rit van ca 3 uur. De drukte van de steden ben je direct vergeten zodra je op de snelwegen tussen te steden rijdt. Weinig verkeer laat staan bumperklevers (laat staan dat ik de kans kreeg om bumpertje te gaan kleven 😇).

Eenmaal aangekomen in Sevilla zijn we wandelend de binnenstad gaan verkennen waaronder Parque de Maria Luisa, Plaza de España, Metropol Parasol (The Mushroom) en ook aan een lunch mocht het niet ontbreken. De tapas bij El Pinton smaakte heerlijk. Stiekem hadden we ondertussen ruim 10 km geslenterd door de stad.

Voordat we het wisten was het alweer tijd om te gaan dineren. We zijn uiteindelijk beland bij een restaurant met veel koeienkoppen aan de wand. We zijn er maar van uitgaan dat een groot deel wat niet aan de wand hing, op de menukaart terug te vinden zou zijn……….We gingen twee uur later voldaan terug naar ons hotel 🤪