Dag 7: Cadiz - Ronda

25 oktober 2021 - Ronda, Spanje

Vandaag hebben we Cadiz omgeruild voor Ronda. Maar niet voordat ik het rondje dat we gisteren in de volle zon hadden bewandeld, nu in volle maan in een looppas had afgewerkt. Was alweer de derde keer dat ik deze vakantie ben gaan rennen. Sommige van jullie zullen deze vakantie wel bestempelen als soort bootcamp met iets te veel "sport"-voeding en "isotone"-drankjes.

Ronda dat bekend staat om haar kloof en de brug die deze kloof dicht. Een goede 150 kilometer oostwaarts van Ronda. Wederom een ritje zonder haast en stress. Aangekomen in Ronda hadden we ons hotel snel gevonden en konden we weer op pad. Via een winkelstraat, een stierenarena (Plaza de Toros de Ronda) kwamen we aan bij de valei, de kloof en haar beroemde brug. We waren niet de enige die daar een paar foto's aan het maken waren.

Ook 's avonds zijn we nog even wezen kijken. Een brug in het donker is toch wat anders dan een brug in zonlicht 😁

Las Maravillas verzorgde uiteindelijk later op de avond de innerlijke mens.