Dag 28: Iguazu

11 april 2019 - Iguaçu National Park, Brazilië

Vandaag wederom een dag in het teken van watervallen. Dit keer hebben we dit gecombineerd met een bezoek aan Brazilië. De watervallen van Iguazu beslaan namelijk twee landen. In Argentinië kom je vooral heel dichtbij de individuele watervallen. In Brazilie daarentegen heb je een prachtig beeld (panorama) van de watervallen.

Na de nodige grensformaliteiten, was het een klein kwartiertje rijden naar Iguaçu National Park Brasil. Onze intentie was om tevens een helikoptervlucht te maken. Helaas kregen we geen garantie voor een plek aan het raam, dus hebben we dit gelaten voor wat het was. (Ik had nl niet zo zin om achterin (om de balans te behouden) plaats te moeten nemen en om brede schouders en filmcamera’s heen te moeten kijken)

Ook aan Braziliaanse zijde waren we niet alleen. Het is een ware toeristische trekpleister. Kortom....netjes op de beurt wachten om een foto te maken. En wederom is het gelukt om op de meeste foto’s geen anderen vast te leggen. Maar dit keer kostte dat een stuk meer moeite 😎😎😎

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl