Dag 30: voor de 3e keer naar Buenos Aires

13 april 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Vandaag zijn we gestart met de terugreis naar huis. Waar we de ochtend nog relaxed doorbrachten aan het zwembad in het hotel, stond na de lunch onze taxi klaar om ons naar de luchthaven te brengen. Voor de derde keer binnen exact een maand, vlogen we naar Buenos Aires. Dit keer voorzien van een indrukwekkende waterval-ervaring (en de nodige muggenbultjes). In Buenos Aires stonden geen activiteiten meer gepland (los van nog een keer een uitstekende en gewichtige steak) , maar enkel een overnachting om morgen weer terug te  vliegen naar huis.

Het zit er op. Ook ruim 4 weken vakantie blijken voorbij te vliegen. We hebben genoten van de diversiteit die dit land te bieden heeft en de vriendelijkheid van de mensen. De unieke landschappen die wij hebben gezien , maakte de reis meer dan de moeite waard.

Voor een uitgebreid foto album check: https://adobe.ly/2G37MnW

1. Hans L:
    14 april 2019
    Bedankt voor jullie verhalen en foto’s.
    Goede reis naar huis.
  2. Paula:
    14 april 2019
    Goede reis terug en bedankt dat we mee mochten reizen. Ik heb genoten van de reisverslagen en prachtige foto's!
  3. Sita:
    14 april 2019
    Veilige reis terug !! Zoals het klokje thuis tikt........!
    Bedankt voor de mooie foto's !
  4. Rose:
    15 april 2019
    Leuk dat ik mee mocht genieten van al het moois 😍 fijne terugreis en tot snel
  5. Rinus:
    15 april 2019
    ja, als je plezier hebt gaat de tijd snel, en ben je al weer met je terugreis bezig voordat je het weet. Ik heb jullie met veel plezier via de reisverslagen gevolgd. Je hebt kunnen genieten van🥩🥩🥩🥩 ( Peter ) en 🍷🍷🍷🍷🍷🍷 ( Maja ) Ga er vanuit dat jullie weer gezond thuis zijn gekomen. Wordt nu dus weer snel tijd om wat af te spreken, vinden jullie ook niet. Tot gauw.