Dag 6: Sevilla - Cadiz

24 oktober 2021 - Cádiz, Spanje

Direct na het ontbijt hebben we Sevilla achter ons gelaten. De zondagsrust op de wegen maakte de eerste kilometers erg eenvoudig in vergelijking met de voorgaande dagen. De wegen tussen de steden waren wederom relaxed, rustig en mooi om te zien. We hebben vooral veel, héél véél, olijfbomen gezien. Onze volgende bestemming betrof Cadiz. Een goede 120 km ten zuidwesten van Sevilla, hetgeen ons qua tijd de ruimte gaf voor een tussenstop. We kregen de ingeving om Jerez de la Frontera te bezoeken. Bekend om haar sherry.  Daar aangekomen bleek op zondag enkel het wijnhuis Tio Pepe open te zijn voor bezoek. Echter.......de tickets om het bezoeken waren Agotado. (Oftewel uitverkocht)

Na een wandeling en lunch zijn we vervolgens door gereden naar Cadiz. Een gemoedelijk plaatsje aan de kust wat zeker een wandeling waard was. Niet geheel verrassend ook deze avond weer ergens in een barretje met de nodige tapas op tafel. Dit keer wel erg vroeg voor Spaanse begrippen. Formule 1 kreeg vanavond voorrang (en daar had ik - gezien deze race - achteraf zeker geen spijt van)