Dag 8: Ronda - Malaga

26 oktober 2021 - Málaga, Spanje

Vandaag zijn we gestart met het cirkeltje Andalusië af te ronden. Kortom: Vandaag reden we - na een lekkere slome start in Ronda - terug naar Malaga.

Onderweg zijn we nog gestopt bij een authentiek wit stadje waar je er meerdere van kent in deze regio. We zijn gestopt in Setinel de Las Bodegas, om daar een blik te werpen op de woningen die in de berg zijn gebouwd.

Een route grotendeels tussendoor op prachtige wegen (die ik eigenlijk liever op mijn motor zou afleggen). Ook hier weer heel wat olijfbomen die de weg verfraaide. Niet veel later leverde we onze huurauto afgetankt en schadevrij weer in en waren we terug in de stad waar onze reis begon. We wisten inmiddels een beetje in Malaga en hebben de oude binnenstand slenterend bekeken en her en der een pauze genomen. Waaronder aan het strand alwaar de nodige parkieten hebben gekeken naar ons als Duo-Penotti 😎

De sfeer de wij eerder hadden ervaren bij Casa Lola, wilden we nog een keertje mee maken. Niet in de in de minste plaats omdat we de kaart van tapas & pinchos nog niet hadden afgewerkt. Toevalligerwijs zaten we ook nog eens aan het zelfde tafeltje als een week eerder. Het bezoek aan deze tent was wederom een succes.