Dag 1: Buenos Aires

15 maart 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Daar zijn we weer. Of beter gezegd.......we zijn weer weg. Dit keer een rondreis door Argentinië. We starten met een klein dagje Buenos Aires, om vervolgens voor een week naar Patagonië te gaan. Daarna terug naar Buenos Aires om deze stad verder te bekijken om vervolgens af te reizen naar Salta en omgeving, de vlaktes van de Puna en de watervallen van Iguazú.

Na een rustige vlucht kwamen wij vanmorgen aan op de luchthaven van Buenos Aires. Net als in Nederland, moesten we hier ook wat regendruppels verteren. Gelukkig werd het aan het einde van de ochtend droog en hebben we een stukje Buenos Aires per voet verkend. Volgende week gaan we dat een stuk uitgebreider doen.

Morgen staan we vroeg op aangezien we ons vliegtuig moeten halen richting El Calafate.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leon Amy Elon:
    16 maart 2019
    Goede reis Maja en Peter ! Veel plezier :-)
  2. Helma:
    16 maart 2019
    Vanuit een nog steeds zeer nat en regenachtig Nederland een hele goede reis gewenst met veel mooie ervaringen en uiteraard veel plezier!
  3. Rinus:
    16 maart 2019
    Ja hoor, het grote genieten voor jullie is dus weer begonnen. Veel plezier en laat je verrassen door de dingen die jullie zullen gaan zien. Tot lezens.
  4. Hans L:
    16 maart 2019
    Maja en Peter, helemaal vergeten jullie nog een whatsapp te sturen om jullie een fijne vakantie te wensen. Dus bij deze ook namens Alie alsnog een hele fijne vakantie.
    We gaan jullie zeker volgen. Leuk.
  5. Peter van der Wel:
    16 maart 2019
    Ik zit nu al te wachten op de foto’s dat jullie de tango dansen 😃
  6. Eric:
    16 maart 2019
    Geniet ervan en maak er een mooie trip van
    Gr Eric
  7. Eric en Ans:
    17 maart 2019
    Ook van Ans en mij, have fun en kiek ut.👍
  8. Rose:
    17 maart 2019