Dag 11: Buenos Aires

25 maart 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Vandaag hebben wij op z’n hollands een ander deel van Buenos Aires bezichtigd. Al fietsend hebben we de oude haven,  La Boca (inclusief het stadion van Boca Juniors) en een stuk San Telmo gezien en toegelicht gekregen van een Nederlandse professionele tango danseres. We vertrokken iets later dan gepland, omdat bij het vertrekpunt (Playa San Martin) de Spaanse koning een krans kwam leggen. Hebben we die man en de Argentijnse president ook eens van dichtbij gezien😉.

Tijdens het fietsen door een zakelijke wijk bleek dat in Buenos Aires ook “actuele auto’s” rondrijden zoals nieuwe audi’s en Mercedessen. In het centrum zagen we eerder vooral auto;s uit “onze jeugd”. Te denken valt aan de Renault Fuego &19 & 21, Fiat 127 & Uno, Audi 80, Ford Escort &Taunus,  Opel kadett etc.

's Avonds hebben we onze gids opgezocht bij het uitoefenen van haar werk als danseres. Dat ik (Peter) talent heb, kan een ieder wel zien op de foto 😎

1. Hans L:
    26 maart 2019
    Zie er graag ook een bewegend beeld van 😂 kijken of het echt wel zo soepel gaat als het op de foto lijkt. 😂🤣😂👍
  2. Helma:
    26 maart 2019
    Onverwacht (dans)talent!
  3. Gert:
    27 maart 2019
    🎶Ziet er goed uit Peter 👍
  4. Rose:
    28 maart 2019
    Lolbroek maar ziet er goed uit hoor. Onze dancing king 😉