Dag 17: Etosha - Tsumeb

3 april 2018 - Tsumeb, Namibië

Heerlijk relaxed opgestaan en ontbeten bij ons verblijf Onguma. Daarna heb ik mij maar eens nuttig gemaakt en alle modder van “ons hotel” af gewassen. Niet veel later begon het te druppelen, dus ons voorgenomen ochtendje liggen aan het zwembad viel letterlijk in het water. Ik weet niet of in Namibië de uitspraak “It is raining cats and dogs” wordt gebruikt of dat zij het liever hebben over “cheeta’s en jakhalzen” maar……… het kwam met bakken uit de hemel op een gegeven moment.

Gelukkig haalde we de regen in, zodat we nog even konden stoppen bij Lake Otjikoto. Onderweg verder naar Tsumeb haalde de regen ons vervolgens weer in ;-)
Ons hotel voor deze nacht is uitstekend zodat we uitgerust morgen kunnen afreizen naar onze laatste camping van deze vakantie (Erindi).
Aangezien WIFI voor het eerst deze vakantie stabiel en snel is, was dit een uitgelezen mogelijkheid om onze blog bij te werken inclusief de upload van de nodige foto’s.

1. Rose:
    4 april 2018
    Wat een mooie plaatjes hebben jullie geschoten ☺️ Fijn dat we een beetje mee kunnen genieten
  2. Johan:
    13 april 2018
    Prachtig reisverslag/foto's.
    Weer een prachtige ervaring lijkt me.

Voor straks een goede reis terug!
    Hartelijke groet,
    Johan