Kajakkend waar eerder Abel Tasman Nieuw Zeeland ontdekte

11 januari 2017 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland

Vandaag een dagje wezen kajakken langs de kust van het Abel Tasman National Park. Met de watertaxi werden we afgezet bij Onetahuti, waarna we naar Anchoragebay zijn gepeddeld. Net als in ons eigen Zeeland groeien in dit gebied mosselen en zijn er zeehonden te vinden. Alleen het uitzicht is wel ietsje mooier mede door haar gouden stranden. Van Achoragebay zijn we met de watertaxi weer teruggebracht naar Marahau.

Trouwens....een BBQ na een dagje op zee peddelen smaakt wel erg goed ;-)

1. Johan Zwarthoed:
    11 januari 2017
    Mooie foto's.
    Leuk om zo, samen met jullie, op afstand een beetje een indruk op te doen van een ver land.
    Have fun.
  2. Leon Amy Elon:
    11 januari 2017
    Ziet er goed uit Maja en Peter! Mooie omgeving en leuke activiteiten zo te zien en te lezen. Heel veel plezier nog! X
  3. Paula:
    13 januari 2017
    Tof dat jullie hier mooi weer hadden, ik kan je verklappen dat die gouden stranden zelfs met regenachtig weer prachtig zijn. Mooie foto's weer en een bbq na zo'n mooie kajaktocht, genieten zeg :-)